2018. június 8., péntek

Tavaszi szerzeményeim


Az idei tavasz sajnos nem igazán kedvezett számomra. Eddigi életem egyik legnehezebb időszakát hagytam magam mögött, és még mindig nem állok a helyzet magaslatán. A könyvbeszerzéseimen mindenesetre ez nem látszik meg, az elmúlt három hónapban ugyanis szám szerint tizenegy kötettel gyarapodott a könyvespolcom, melyek a következők:




Frances Hardinge - Hazugságok fája

Instagramon láttam először a regény külföldi kiadását, és futottam bele a hírbe, hogy februárban hazánkban is megjelenik. Egyből felkeltette az érdeklődésemet, és márciusban lett is egy saját példányom, amit hamar elolvastam, és eléggé megszerettem.




Lana Millan - Raziel

Januárban találkoztam először Raziellel, és rögtön padlót fogtam tőle, annyira elvarázsolt a gyönyörű és igényes borítója. Szerelem volt legelső pillantásra, tűkön ülve vártam, hogy végre megjelenjen és nekieshessek. Áprilisban be is faltam, hihetetlen élmény volt.




Marie Lu - Az ifjú kiválasztottak
Julie Kagawa - Vashercegnő
Marie Rutkoski - A nyertes csókja

Ez a három könyv egy újabb Vörös pöttyös szeretetcsomag eredménye, de külön-külön is nagyon vártam őket. A nyertes csókja az egyik kedvenc trilógiám lezárása, és már majd' megvesztem érte, Az ifjú kiválasztottakra pedig azóta csorgattam a nyálam, hogy megtudtam, nálunk is kiadásra kerül. A Vashercegnő volt az ajándékkönyv, amit szintén régóta el szerettem volna olvasni, és hamarosan megérkezik hozzám a Vaskirály is, hogy elkezdhessem a sorozatot.




V. E. Schwab - Viszály

Idei nagy felfedezettem lett V. E. Schwab, így javíthatatlan rajongója lévén muszáj voltam beszerezni az első felnőtteknek szóló regényét is magyarul. Májusban sorra is kerítettem, és határtalanul élveztem ezt a magával ragadó, sötét és fergeteges történetet.




Finy Petra - Akkor is
Andrew Mayne - A naturalista

Ez a két kötet egyszerre érkezett hozzám, de még nem volt alkalmam közelebbről is megismerkednem velük. Ebben a hónapban mindenesetre sürgősen orvosolom ezt a problémát, és fejest ugrok mindkettőbe, mert már nagyon kíváncsi vagyok rájuk.



Jo Nesbø - Macbeth
Linnea Dunne - Lagom

Másfél hete gazdagodtam ezekkel a szépségekkel, és hamarosan kézbe is kapom őket. Alig várom, hogy megtudjam, milyen a svéd életérzés, valamint a skandináv krimi királyának munkásságával is ideje végre kapcsolatba kerülnöm ezen Shakespeare feldolgozás által.



Gregus Gábor - Újabb elmezavar

Az író, Gregus Gábor jóvoltából vándorolt hozzám az Újabb elmezavar, ami sötét trilógiájának második felvonása. A fantasztikus első kötet után nagyon kíváncsi voltam a folytatásra, és szerencsére nem is okozott csalódást. A befejezés sem várat már sokáig magára.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése