2017. november 27., hétfő

Karácsonyi Nyereményjáték


Sziasztok!

Megállíthatatlanul robogunk a karácsony felé, amikor minden a szeretetről és az ajándékokról szól. És ha már ajándékozás... jobb alkalom nem is kell egy újabb nyereményjátékhoz, nem igaz? Az ünnep alkalmából néhány apróságból összeállítottam egy kis csomagot, ezzel szeretném megköszönni, hogy velem tartottatok ebben az évben. Kíváncsiak lettetek? Máris mutatom, milyen meglepetéssel készültem! :)


A csomag tartalma:
- Melina Marchetta Jellicoe Road című könyve
- egy vörös pöttyös könyvjelző
- egy képeslap
- egy kis nasi a könyv mellé


A Jellicoe Road az idei év egyik nagy kedvence és felfedezettje lett számomra, IDE kattintva elolvashatjátok róla a véleményemet.


Ha szeretnétek játszani, nem kell mást tennetek, mint:
->  lájkolni a blog facebook oldalát
->  a jobb oldali sávban feliratkozni a blogon a rendszeres olvasók közé
-> e bejegyzés alá hozzászólásban megírni, hogy milyen néven teljesítettétek az első két feltételt, valamint megadni egy e-mail címet, amin keresztül felvehetem majd a kapcsolatot a nyertessel (az adataitokkal természetesen nem fogok visszaélni)


A játék december 16-ig, szombatig tart, kizárólag magyarországi címre postázok.
Eredményhirdetés december 17-én, vasárnap várható, a nyertest e-mailben fogom értesíteni, és a blogon is közzéteszem a nevét egy új bejegyzésben.


Hajrá, sok szerencsét kívánok minden résztvevőnek! :)

114 megjegyzés:

  1. Minden ment Csernyiczki Tamara néven :)
    E-mail cím: csernyiczkitami@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy újra játszol! Sok szerencsét! :)

      Törlés
  2. Mindennel kész vagyok :D
    Blog: Felhő 762
    Facebook: Fodor Krisztina
    Email: fkrisztina762@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a részvételt, sok szerencsét! :)

      Törlés
  3. Finta Dorottya néven. :) E-mail címem: dorisz1997@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy játszol! Sok szerencsét! :)

      Törlés
  4. Szia! Merci Lévai neven kovetlek mindenhol :) email: levaimerci@gmail.com koszi a lehetoseget, nagyon erdekel ez a konyv :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hogy érdekel a könyv, sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  5. Tibold Sándor
    tiboldasndor@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a részvételt, sok szerencsét! :)

      Törlés
  6. Szia! Marianna Kárász néven vagyok mindenhol.
    schalby25@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy játszol, sok szerencsét! :)

      Törlés
  7. Szia!
    Nagyon tuti az ajándékcsomag amit összeállítottál.
    Facebookon https://www.facebook.com/katalin.szell.37 néven iratkoztam fel.
    Itt a blogon,pedig Katalin Sz néven követlek.
    Email: katalin.szelll@freemail.hu

    Kati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszik a kis csomag. :) Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  8. Szia!
    Facebook-on Ács Milán néven kedvelem a blogot.
    Rendszeres olvasó itt a blogon Sukalac Mónika néven.
    E-mail címem: sukalac@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm a részvételt! Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  9. Szia!
    Feladatok teljesítve: Cselenyák Diána néven.
    E-mail címem: dioci13@gmail.com
    Szuper lehetőség, köszönjük! Ennek van a Könyvmolyképző kiadó könyvei közül az eddigi legszebb borítója szerintem! Még nem volt szerencsém olvasni sajnos, de hátha majd most... ^.^ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol a könyvért! Tényleg gyönyörű a borítója, élőben pedig még szebb. :) Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  10. Szia! Jóság Eszter néven vagyok jelen és josageszter@gmail.com az email címem. :) - tudom nagyon kreatív vagyok :D -

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      De legalább egyszerű megjegyezni. :D Köszönöm a részvételt, sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  11. Szia!
    A blogodra Yuro-chan néven vagyok feliratkozva, a Facebook oldaladat Orosz Réka néven követem/kedvelem és itt van az e-mail címem: pami0682@gmail.com
    Köszönjük a játékot!��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol! Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  12. Szia.
    Facebook-on Pejlovasné Tüskés Katalin, itt Katalin Tüskés néven követem a blogot.
    E-mail címem: kata521@freemail.hu

    VálaszTörlés
  13. Szia :) Facebook Zelenák Noémi
    Blog noncsie@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a részvételt, sok szerencsét! :)

      Törlés
  14. Szia!
    A Facebook-on Orsolya Varjasi néven lájkoltalak, a blogra pedig Vorsi15 néven iratkoztam fel.
    Az email címem v.orsi15{kukac}gmail.com
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol a könyvért! Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  15. Szia! :)
    Facebook-on: Németh Zsófi néven, itt meg Lilith Dark vagyok.
    elérhetőség: dark.lilith169@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a részvételt, sok szerencsét! :)

      Törlés
  16. Szia! Köszönöm a lehetőséget!
    A feladatok már ezer éve teljesítve: Fb - Kovács Emese, blog: Emese Kovács
    e-mail címem: kovacsmesi92@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy ismét játszol! Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  17. Szia!
    Kitti Vajda néven teljesítettem a feltételeket, e-mail címem: vajdakitti1999@gmail.com. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a részvételt, sok szerencsét! :)

      Törlés
  18. Szia! Mindkét feltételt teljesítettem, Júlia Dumitrán néven.
    E-mail címem: dumitranjulia@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm a részvételt! Sok szerencsét! :)

      Törlés
  19. Szia!
    Köszi a lehetőséget! :D Én is teljesítettem mindkét feladatot. :)
    Petra néven teljesítettem a rendszeres olvasós feliratkozást; a facebook-osat pedig Petra Rebeka Takács néven.
    E-mail-címem: tpr199813@gmail.com.

    Puszi,
    tpr

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol! Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  20. Minden ment, Zsoldos Hajnalka néven :)
    E-mail: hjnlkzslds@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a részvételt, sok szerencsét! :)

      Törlés
  21. Szia!
    Karolina Kaposi a facebook nevem, és a blogot szintén ezzel követem.
    E-mail: kaposikarolina@gmail.com.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm a részvételt! Sok szerencsét! :)

      Törlés
  22. Sziaaa!
    Először is nagyon szépen köszönöm a lehetőséget.
    Facebookon Enikő Doma, a blogodra pedig Eniko Doma néven íratkoztam fel.
    E-mail: doma.enike@gmail.com
    Mégegyszer köszönöm!❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol! Sok szerencsét! :)

      Törlés
  23. Szia. Mága Anasztáia néven követlek és az e- mailem: Anasztazia141@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a részvételt, sok szerencsét! :)

      Törlés
  24. Szia. :)
    Molnár Nikolettként lájkoltam és ugyanezen a néven lettem rendszeres olvasód.
    E-mail: molnar_niki98@citromail.hu
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol! Sok szerencsét! :)

      Törlés
  25. Szia!
    Majoros borbála néveb lájkoltalak a facebookon.
    Borbála Majoros néven követlek, mint rendszere olvasód.
    e-mail címem: borb.majoros@gmail.com
    Köszönöm a játék lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm a részvételt! Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  26. Ment a kedvelés és a feliratkozás Böröndi Evelin néven.
    Email: bemero55@gmail.com
    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a részvételt! Sok szerencsét! :)

      Törlés
  27. Szia! :)
    Mindkettő ment Pálma Berencsi néven.
    Email: berencsipalma@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a részvételt! Sok szerencsét! :)

      Törlés
  28. Szia! :)

    Blogra: Gorkie
    Facebook-on: Bertók-Rau Ramóna
    gorkie.postaladaja@gmail.com

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Én köszönöm, hogy játszol! Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  29. Szia!
    Feliratkoztam: Adél Dani
    Likeoltam: Dani Adél
    Email: daniadelbrigitta@freemail.hu

    Köszönöm a lehetőséget! Jó kis szülinapi ajándék lehetne ( 16-án lesz a szülinapom ). :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pacsi:D Nekem is akkor lesz:)

      Törlés
    2. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol! Sok szerencsét! :)

      Törlés
    3. Akkor mindkettőtöknek előre is boldog születésnapot kívánok! :)

      Törlés
  30. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra :)) Ez a könyv megjelenésekor már felkeltette az érdeklődésem, ezért nagyon megörültem mikor megláttam, hogy játék van rá. Természetesen teljesítettem mindent. Az oldalt Semilla névvel, a facebook oldaladat pedig. I.Anita névvel kedveltem be.
    Ha én lennék az a szerencsés aki megnyerné ezt a könyvet akkor a semillalightwood@gmail.com

    Köszi szépen a játékot! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol! :) Örülök, hogy érdekel a könyv, sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  31. Szia! Attila Polgár néven vagyok feliratkozva a Facebookon és itt a blogon is.
    e-mail: polgarati68@citromail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a részvételt, sok szerencsét! :)

      Törlés
  32. Szia!^^
    Mindkettőre Emília Burány néven regisztráltam.
    E-mail: burny.emilia@gmail.com
    Köszi a lehetőséget!



    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol! Sok szerencsét! :)

      Törlés
  33. Szia.
    Lájkoltam Facebookon : Virizlai Katalin
    Feliratkoztam : Katalin Virizlai
    Email címem : virizlaikati24@citromail.hu

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol a könyvért! Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  34. Szia!

    Facebookon: Aletta Kiss néven lájkoltam. Itt pedig Aletta K néven lettem rendszeres olvasó. :)
    Email címem: kissalettakata@gmail.com

    Köszönöm a játékot, további szép hétvégét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol! :) Sok szerencsét, és szép hetet kívánok! :)

      Törlés
  35. Szia!

    A Fb-n és a blogon is Barbika Unatkozik néven követlek. ;)
    E-mail címem pedig: barbikaunatkozik@gmail.hu

    Köszönöm a játékot! :D
    Szép napot! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol! :) Sok szerencsét, és további szép napot kívánok! :)

      Törlés
  36. Szia! Facebookon Polgárné Dóczi Szilvia, itt Szilvia Polgárné Dóczi néven iratkoztam fel. e-mail: polgarszilvi@citromail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a részvételt, sok szerencsét! :)

      Törlés
  37. Pipa mindkét követés, Sümeghy Csillag néven. :) E-mail: csillag.sumeghy@gmail.com.
    Köszi a szuper lehetőséget! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy játszol! Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  38. Szia!
    Noémi Enyedi néven teljesítettem a feltételeket.
    E-mail címem: enyedi.noi@gmail.com

    Örülök, hogy rátaláltam az oldaladra!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát még én hogy örülök! :) Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  39. Szia! :)
    Új rendszeres olvasód lettem a fészen is lájkoltam az oldalad Várkonyi Rozália néven.
    v.rozi09@gmail.com az email címem :)
    nagyon köszi a játékot. kellemes estét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol! :) Sok szerencsét és szép estét kívánok! :)

      Törlés
  40. Szia! A feladatok teljestíve vannak Tot Cintia néven és itt van az E-mail cím is: totcintia13@gmail.com :) köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol a könyvért! :) Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  41. Szia!

    Koszi a jatekot! (: Facen mar regebb ota kovetlek Szalai Natália neven. Itt Nata neven vagyok rendszeres olvasod, szinten regebb ota. Mail ertesitest sz.naty87@gmail.com cimre kertem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol! :) Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  42. Bárány Petra
    Email: sharaa024@gmail.com
    Megvan minden ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a részvételt, sok szerencsét! :)

      Törlés
  43. Szia!
    Krisztina Horváth néven teljesítettem a feladatokat, az e-mail címem: hkrisssz@gmail.com
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol! Sok szerencsét! :)

      Törlés
  44. Szia!

    Tibold Sándor néven követlek :)

    tiboldsandor@gmail.com

    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm a részvételt! :) Sok szerencsét! :)

      Törlés
  45. Fekete Benjaminkent kovetlek facen. Mail cimem keseruazelet@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a részvételt, sok szerencsét! :)

      Törlés
  46. Szia!Gyöngyi Krafcsik-Orbán néven teljesítettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a részvételt! Kérlek, adj meg egy e-mail címet, amin keresztül értesíthetlek, ha Te lennél a szerencsés nyertes, és készen is vagyunk! :)

      Törlés
  47. Szia! Az fb oldaladat Gál Éva néven követem, a blogodat pedig Éva Gál. E-mail címem: evathediva0419@gmail.com
    Köszi a játékot és a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol! Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  48. Szia! :)
    zsófi horváth néven iratkoztam fel, és Zsofi Hrvth néven a Facebookon a blog követésére! :)
    Köszönöm a lehetőséget és kellemes ünnepeket kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh, és az email címem lemaradt :) zsofcsah@gmail.com

      Törlés
    2. Szia! :)
      Én köszönöm, hogy játszol a könyvért! Sok szerencsét, és kellemes ünnepeket Neked is! :)

      Törlés
  49. Face: Gerda Nádor
    itt: Nádor Gerda
    nadorgerda@gmail.com
    köszi a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy játszol! Sok szerencsét! :)

      Törlés
  50. Szia :)
    Minden feltétel teljesítve: Viviána Papp néven lájkoltam az oldalt és iratkoztam fel.
    E-mail címem: viviana97@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a részvételt, sok szerencsét! :)

      Törlés
  51. Helóka! Nagyon ígéretesnek tűnik a könyv, szóval szerencsét próbálnék. :)
    facebook: Tória Jegesi
    rendszeres olvasó: Viktória
    email: balviktoria@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy érdekel a könyv, és játszol érte. Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  52. Szia!
    Én is jelentkeztem a könyvért!:)

    Facebook: Krizsán Eszter
    rendszeres olvasás: Eszter Anna Krizsán
    email: krizsan.eszter@gmail.com

    Köszi a játékot!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol! :) Sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  53. Szia!
    Akkor fb: Erika Weinlich
    Itt: Ellie Mana
    e-mail: lilliemana120@gmail.com
    Köszi a játékot!
    Ui: Lehet már írtam, de email nélkül. Ráadásul nem jelez a gépem. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, tart még? Vagy ma már nem? XD

      Törlés
    2. Szia!
      Én köszönöm, hogy játszol! Jó minden, sok szerencsét kívánok! :)

      Törlés
    3. De, még éjfélig tart, szóval nem késtél el. :)

      Törlés
  54. Orbán Lászlóné
    naomi.snake1@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a részvételt, sok szerencsét! :)

      Törlés
  55. Orbán Erzsébet
    elhaym.silverberg@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a részvételt, sok szerencsét! :)

      Törlés