2017. november 2., csütörtök

Novemberi olvasmánylista


Átléptünk egy újabb hónapba, ezért most is összegyűjtöttem azokat a könyveket, amiket feltétlenül el akarok olvasni az utolsó őszi hetekben. A novemberi listára csak négy regény került fel, mivel sok, általam nagyon várt kötet érkezik idén, melyekhez sajnos még nincs konkrét megjelenési dátum, így nem tudom, mikor sikerül majd beszereznem őket. Az biztos, hogy lehetőségem szerint minél hamarabb lecsapok rájuk, de addig más olvasnivalókkal kell beérnem. Na, nem mintha bánnám, hiszen a következő könyvek is izgalmasnak ígérkeznek. :) 




Sara Raasch - Hó mint hamu 

Tavaly már a várólistámon trónolt ez a szépség, akkor azonban mégis lecsúsztam róla, úgyhogy áttoltam 2017-re. Mindenképpen év vége felé szerettem volna elolvasni, mert a történetben központi szerepet kap a tél, és ha már hó, legyen hideg. A valódi fagyokig viszont nem bírtam várni vele, tegnap nekiestem, és totálisan belemerültem. 



Jennifer L. Armentrout - Ellenállás 

Egy ideje halogatom az utolsó részt, de nincs mese, most végre rávettem magam, hogy befejezzem a Luxent. Hiányozni fog Daemon és Katy, de muszáj megtudnom, hogyan zárul a sorozat. Szerencsére azért a Daemon szemszögéből írt Oblivion kötetek még hátravannak, így nem kell teljesen lemondanom róluk. 



Angie Thomas - A gyűlölet, amit adtál 

Angie Thomas regényére megjelenése óta kíváncsi vagyok, nem volt hát kérdés, hogy valamikor a közeljövőben sort kerítek rá. Sok jót hallottam róla, rosszat szinte nem is, és a Molyos 90%-a is igen kecsegtető. Úgy érzem, nem lesz fáklyás menet, de remélem, nem fog csalódást okozni, és szeretni fogom. 



Rysa Walker - Időcsapda 

Szegény Timebound tavasz óta árválkodik a polcomon, és nem voltam rá képes, hogy levegyem onnan. Egészen eddig. Már csak napok kérdése, és a kezembe kapom, hogy közelebbről is megismerkedjünk, mert a fülszövegével és az időutazásos témájával anno egyből megvett magának. Szerintem jóban leszünk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése