2018. szeptember 10., hétfő

Nyári szerzeményeim


Idén nyáron is sok új könyvvel gyarapodott a könyvespolcom, talán még többel is, mint máskor. Összesen tizenhárom kötetet sikerült beszereznem, melyek a következők:



Június

Bree DeSpain - Fekete bárány
Jessica Shirvington - Elhívás
Vic James - Aranykalitka
Julie Kagawa - Vaskirály
Benyák Zoltán - Az utolsó emberig
Jennie Melamed - Lányok csöndje

Az első nyári hónapban a szokásosnál nagyobb könyvmennyiségre tettem szert, szám szerint hat regénnyel gazdagodtam. Rögtön június elsején érkezett hozzám Viki barátnőm jóvoltából a Fekete bárány és az Elhívás, nem sokkal később pedig kézbe vehettem egy Könyvhétre megjelenő újdonságot, az Aranykalitkát, ami mellé megrendeltem a régóta vágyott Vaskirályt is. Szintén ebben a hónapban szereztem be Benyák Zoltán Az utolsó emberig, valamint Jennie Melamed Lányok csöndje című regényét is, amiket később igencsak megszerettem.





Július

Claire Belton - Pusheen
V. E. Schwab - A Fényigéző
Gregus Gábor - Végső elmezavar

A júniusi dőzsölés után júliusban próbáltam kicsit visszafogni magam, ami elég jól sikerült, mivel mindössze három könyvhöz jutottam hozzá. Közülük is az egyik egy színező, a cuki Pusheen, előtte pedig szerencsésen megkaparintottam A Fényigézőt, amiért azóta is néma könnyeket hullatok, hiszen az egyik kedvenc trilógiám zárult le vele. Utolsó nap megkaptam továbbá a Végső elmezavart is, ami szintén egy csodás sorozat befejező része.





Augusztus

Victoria Aveyard - Vörös királynő
S. K. Tremayne - Fagyos ikrek
Isaac Marion - Eleven testek
Joanna Trollope - Barátnők

Beszerzések szempontjából a múlt hónapot sem mondhatnám rossznak, ugyanis augusztusban is négy kötet került fel a polcomra. Ebből három, a Vörös királynő, a Fagyos ikrek, valamint az Eleven testek szintén barátnőm ajándéka, és már alig várom, hogy elolvassam őket. És ha már Barátnők, Joanna Trollope frissen megjelent könyve két hete landolt nálam, amit azóta be is faltam, és hamarosan egy értékelés formájában el is árulom, mennyire tetszett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése