2018. szeptember 4., kedd

Szeptemberi olvasmánylista


Beköszöntött az ősz, a szeptember elérkeztével újabb évszakváltás vette kezdetét, kicsit talán túl gyorsan is. Félelmetes sebességgel száguldott el mellettünk a nyár, a pihenés és kikapcsolódás időszaka, hogy újra átadja helyét az iskolai kalandoknak, valamint később a borús, hűvös napoknak. Ám amíg tart a jó idő, ki lehet használni a szabadban olvasás utolsó, szépséges pillanatait, amit természetesen én is igyekszek teljes mértékben megtenni. Ebben a hónapban a következő öt könyvvel készülök feltöltődni:




Joanna Trollope - Barátnők

Egy vadiúj, friss romantikus regény, ami alig pár napja került ki a nyomdákból. Bevallom, nem ismerem az írónő eddigi munkásságát, de ez a könnyed, színes borító azonnal levett a lábamról. Első szeptemberi olvasmánynak szerintem tökéletes választás.



Rick Yancey - Az utolsó csillag

Elég régóta, körülbelül több, mint egy éve tervezgetem Az ötödik hullám harmadik kötetének elolvasását, de valami miatt mindig csak halogattam. Egészen eddig a pontig. Most végre pontot teszek ennek a résznek a végére is, és különben is, a karakterek már eléggé hiányoznak.



Isaac Marion - Eleven testek

Már az idejét sem tudom, mikor olvastam utoljára egy jó kis zombis történetet, és most hihetetlenül kedvet kaptam hozzá. Egy jó barátomnak hála nemrég hozzájutottam a könyvhöz, és hiába láttam a filmet, alig várom, hogy fejest ugorhassak a lapok közé is.



Naomi Novik - Rengeteg

Jó pár hónapja vonz a sűrű, sötét Rengeteg, és ezennel engedek a csábításának. A fülszöveg alapján nagyon érdekfeszítőnek találom a regényt, kellőképpen rejtélyesre sikerült. Legszívesebben ebben a pillanatban kézbe venném, hogy végigkövethessem Agnyeska kalandjait.



Erin Watt - Papír hercegnő

És végül, de persze nem utolsó sorban, következzen egy szuperhíres romantikus kötet, amiről mindenki ódákat és dicshimnuszokat zeng. A Royal fiúk idáig kimaradtak az életemből, de már nem sokáig. Borzasztóan kíváncsi vagyok, mitől olyan fantasztikusak ők.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése