2017. október 2., hétfő

Októberi olvasmánylista


Ismét magunk mögött hagytunk harminc napot, így szokás szerint csokorba szedtem a tervezett olvasmányaimat erre a hónapra is. A mostani listámon nemrég megjelent újdonságok, valamint olyan kiadók kötetei kaptak helyet, amelyektől eddig még nem olvastam, de szeretnék velük jobban megismerkedni. Októberre tehát a következő könyveket tűztem ki célul: 




Marie Rutkoski - A nyertes bűne  

Rögtön egy nagyon vágyott regénnyel kezdtem a hónapot. A trilógia első részébe, A nyertes átkába idén áprilisban szerettem bele, és alig vártam, hogy fejest ugorhassak a folytatásba. A megjelenés után néhány nappal ez sikerült végre, és úgy érzem, most sem fogok csalódni. 



Fredrik Backman - Az ember, akit Ovénak hívnak 

Azt hiszem, ezt a könyvet nem kell mindenkinek bemutatni, mivel világszerte és nálunk is rengetegen ismerik és szeretik. Mi sem mutatja ezt jobban, mint a jelenlegi 96% és 788 csillagozás Molyon, valamint az, hogy filmet készítettek belőle. Ezek után én is szívesen kötök közelebbi ismeretséget a legendás skandináv humorral és persze Ovéval. 



Cinda Williams Chima - Lángvető 

Egy ideje már kerülgetem a Lángvetőt, mert egyrészt vonzott, másrészt viszont nem tudtam eldönteni, hogy tetszene-e nekem. Néhány hete aztán a pozitív kritikák megerősítettek abban, hogy érdemes adni neki egy esélyt. Érdeklődve állok elébe. 



Fern Michaels - Kesztyűs kézzel 

Tudom, nem szép dolog, de korábban egy kötetet sem olvastam az Álomgyár kiadótól, ám most változtatni akarok ezen. Jó pár értékelést átböngésztem erről a regényről, amik felkeltették a figyelmemet, és úgy döntöttem, megpróbálkozom vele. Remélem, ez egy szép barátság kezdete lesz. 



Jeff Wheeler - A királynő méregkeverője 

Egy szuper vörös pöttyösre bármikor kapható vagyok, főleg, ha fantasy az illető. A nyertes bűne mellett A királynő méregkeverőjére is lecsaptam, hiszen a fülszövegével szinte egyből megvett magának. Izgalmasnak ígérkezik. 

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Jövő héten fogom elkezdeni, utána pedig a filmet is megnézem majd. Nagyon kíváncsi vagyok már mindkettőre. :)

      Törlés