2024. január 13., szombat

Januári olvasmánylista


Beköszöntött egy új év, tele tervekkel és lehetőségekkel, és természetesen új olvasnivalókkal. Januárra összesen hét könyvet terveztem be, ennek legnagyobb része újraolvasás lesz a Könyvmolyképző Kiadótól, de akad köztük egy-két új olvasás is.




Sarah J. Maas - Ezüst lángok udvara

Régebben volt egyfajta hagyományom, hogy az évet Sarah J. Maas egyik könyvével zártam vagy nyitottam, most az utóbbi sikerült. Tavaly újraolvastam az ACOTAR sorozatát, kivéve ezt a kötetet, amit eddig csak halogattam, de végre elérkezettnek láttam az időt, hogy Nesta történetét is a kezembe vegyem, és egyáltalán nem bántam meg, sőt! Elvégre mégiscsak az egyik kedvenc írónőmről beszélünk. 




Maggie Stiefvater - A Hollófiúk

Maggie Stiefvater regényeit is nagyon szeretem, még mindig A Skorpió Vágta a kedvencem tőle, de a Hollófiúk sorozatával is próbálkoztam évekkel ezelőtt, akkor csak az első kötetig jutottam, de idén mindenképpen szeretném a többi részt is elolvasni. 




Kresley Cole - Méreghercegnő

Az Arkánum Krónikák szintén ugyanarra a sorsra jutott nálam, mint a Hollófiúk, az első rész után nem folytattam tovább a sorozatot. Pedig akkor nagyon tetszett, el is határoztam, hogy elolvasom a többi részt is, amint lehetőségem adódik rá. Tavaly végül sikeresen beszereztem a maradék, eddig magyarul megjelent, számomra még olvasatlan köteteket is, és a Méreghercegnő újraolvasása után folytatom is velük a sorozatot. 




Jessica Park - Szeretni bolondulásig sorozat

Jessica Park Szeretni bolondulásig című könyve a kedvenc romantikus regényem, Julie és Matt története már első olvasásra is megolvasztotta és rabul ejtette a szívemet. Jó lesz végre újra visszacsöppenni a két egyetemista fiatal és persze a kedvenc karakterem, a kissé furcsa és különc, de annál szerethetőbb Celeste világába. 




Melinda Metz - Cirmos a forró bádogtetőn

Nagyon vártam már a MacGyver trilógia befejező részét is, így a megjelenése után nem sokkal meg is vásároltam. Bár a második kötet kissé csalódás volt számomra az elsőhöz képest, remélem a harmadik hozni fogja a Cirmos-hadművelet szintjét, és ismét egy könnyed, kissé vicces történethez lesz majd szerencsém. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése