2021. február 5., péntek

Februári olvasmánylista

 


Véget ért a január, átadva helyét egy újabb változékony hónapnak. Az időjárásnak megfelelően az én listámon is több műfaj kapott helyet, a steampunktól kezdve a horroron át egészen a szívbemarkoló történetekig. Februárban a következő öt könyvet szeretném elolvasni.



W. Bruce Cameron - Egy kutya ígérete

W. Bruce Cameron regényei kivétel nélkül könnyeket csalnak a szemembe. Igazi meglepetésként ért, mikor megláttam az Egy kutya négy élete sorozatának legújabb darabját a könyvesboltok polcain, nem is tudtam, hogy érkezni fog a következő. Gyorsan lecsaptam hát rá, hogy Baileyvel együtt vágjak neki ennek a hónapnak.



Vivien Holloway - Forgandó szerencse

Winie és Will nélkül sem múlhat el az év eleje, bár vérzik a szívem, amiért csupán egy kötet választ el a lezárástól. Imádom a párosukat, rettentően fognak hiányozni, miután befejeztem az utolsó részt, de addig még kiélvezem a hatodik könyvet.



Stephen King - A Napkutya

Úgy érzem, ideje, hogy újra olvassak valamit a Mestertől, így a választásom ezúttal a Napkutyára esett. Régóta kerestem, mire sikerült ráakadnom egy nem csillagászati árú antikvár példányra, ami már majd' kiugrik itt mellettem a borítójából, hogy végre kézbe vegyem.



Adam Christopher - A sötétség fejedelme

A szörnyű elvonási tüneteim miatt muszáj vagyok nekiesni a legújabb Stranger Things történetnek, és persze nagyon vártam, hogy magyarul is olvashassuk. Talán a sorozatot is újrakezdem, míg kijön a negyedik évad, ki tudja...



Gabriella Eld - Húsevők ketrece

A két legendát is igencsak megkedveltem tavaly a Bagolyvárosból, nem gondoltam volna, hogy ennyire el tudnak varázsolni a kalandjaik. Kíváncsi vagyok, vajon milyen kalamajkába keveredik ezúttal Alaska és Igor a Húsevők ketrecében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése