2017. szeptember 26., kedd

Őszköszöntő nyereményjáték - Eredményhirdetés



Sziasztok! 

Vasárnap éjfélkor lezárult a blog első nyereményjátéka, ma délután pedig megtörtént a sorsolás. Összesen 32-en szálltatok harcba Swati Avasthi Ököl/Jog című könyvéért. Köszönöm mindenkinek a sok lájkot, megosztást, feliratkozást és a kedves szavakat! Fantasztikusak vagytok! 

A sorsolás az úgynevezett "kalapból húzós" módszerrel történt, vagyis kis cetlikre írtam fel a neveket, amiket beledobáltam egy dobozba, jól megkevertem őket, és véletlenszerűen kiválasztottam egyet. A szerencsés nyertes pedig nem más lett, mint:


Csernyiczki Tamara 


Kedves Tamara, gratulálok a nyereményedhez! Az értesítő e-mailt már elküldtem, amiben megtalálod a további tudnivalókat. 

Még egyszer köszönöm mindenkinek a részvételt, és aki most nem nyert, ne keseredjen el! Megsúgom: lesz még idén nyereményjáték. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése