2018. március 2., péntek

Márciusi olvasmánylista


Végre megérkezett a tavasz (igaz, egyelőre csak a meteorológiai, mivel még mindig elég pocsék idő van), amikor újraéled a természet, és az emberek is kezdenek kilábalni a téli letargiából. Én személy szerint imádok feltöltődni a napsütésben egy szuper könyvvel a kezemben, és elengedni a fantáziámat, hadd repítsen minél messzebbre a képzeletem. Éppen ezért márciusban a fantasyk fognak elsősorban dominálni az olvasmánylistámon, remélem, Ti is kedvet kaptok közülük valamelyikhez. :)




Frank Márton - A világ peremén

Rögtön itt van egy szépséges borítójú kötet, ami a színeivel ugyan kissé az őszt idézi, és a cselekmény is akkor játszódik, de szerintem ilyenkor is remek választás. Egyből megvett magának, alig vártam, hogy végre olvashassam, és szerencsére van is belőle egy saját példányom. Gyönyörűen mutat a polcomon és a kezemben egyaránt.



Maggie Stiefvater - A Hollófiúk

Szintén egy olyan könyv, amire már régóta kíváncsi vagyok, és egy ideje csak húzom-halasztom az olvasását. Miután befejeztem anno A Skorpió Vágtát, megfogadtam, hogy valamikor mindenképpen sorra kerítem az írónő Hollófiúk sorozatát is, mert akkor nagyon megszerettem a stílusát. Úgy érzem, most sem fogok csalódni benne.



Hillary Jordan - Sárfészek

Az egyetlen olyan regény, ami kilóg kicsit a listámról, mert nem a fantasyk táborát erősíti, hanem a szépirodalmi alkotások közé sorolható. Őszintén szólva sokáig nem tudtam eldönteni, olvassam-e vagy sem, ám végül arra jutottam, ideje ezen a téren is kilépni a komfortzónámból. Néha nem árt új vizekre evezni.



V. E. Schwab - Egy sötétebb mágia

Megjelenése óta szuggerál ez a könyv, hogy ismerkedjek meg vele, és végre-valahára engedek a csábításnak. A fülszövege eléggé megfogott, szóval kíváncsian várom, milyen hatást fog gyakorolni rám. Remélem, ez egy szép és tartós barátság kezdete lesz, és a folytatásokkal is hasonlóképpen jóban leszek majd.



Sarah J. Maas - Viharok birodalma

Epekedve, nyálcsorgatva, tűkön ülve vártam az Üvegtrón ötödik részének megjelenését, mégsem szántam rá eddig magam, hogy belevágjak. Élek-halok Sarah J. Maas munkásságáért, de érzem, hogy megint össze fog törni. Néhány hét múlva viszont veszek egy hatalmas levegőt, és fejest ugrok az újabb lehengerlő kalandba.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    A Hollófiúkat mindenképp olvasd el, én imádtam. Maggie-nek nagyon különleges stílusa van, ami nagyon egyedivé teszi. :) A Sárfészek pedig nagyon érdekesen hangzik!
    További szép napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A Skorpió Vágtán kívül nem olvastam még mást az írónőtől, de az hatalmas kedvenc lett, tényleg magával ragadó stílusa van. Alig várom, hogy olvashassam A Hollófiúkat is, hamarosan sorra is kerítem. A Sárfészekre szintén nagyon kíváncsi vagyok, mindkét könyvről hozok majd értékelést. :)
      Legyen szép heted! :)

      Törlés