2024. április 4., csütörtök

Áprilisi olvasmánylista

 


Beköszöntött a szeszélyes, ám annál csodálatosabb április, amikor már semmi nem tart vissza minket attól,  hogy a tavaszi napfényben fürdőzve élvezzük új olvasmányainkat. Hoztam is öt könyvet, amiket a jó időt kihasználva ebben a hónapban szeretnék befalni.




Jodi Picoult - A két út könyve

Régóta szerettem volna már Jodi Picoulttól olvasni, igaz nem ezzel a könyvével akartam kezdeni az ismerkedést, de kezdetnek megteszi. Már beleolvastam, eddig nagyon tetszik az írónő stílusa, remélem egészen a regény végéig ennyire lebilincselő lesz. 




Samantha Young - India Place

Ebben a szép tavaszias időben vágyom valamilyen megkapó romantikus történetre is, így jöhet a soron következő Dublin Street rész, hogy haladjak ezzel a sorozattal is. Szerintem az előzőekhez hasonlóan ez a kötet sem fog csalódást okozni. 




Kresley Cole - Vihar előtti csend

Természetesen a következő Arkánum Krónikák sem ússza meg, hogy lecsapjak rá, folytatom a negyedik résszel. A harmadik könyv brutális függővége után már elmondhatatlanul várom, hogyan alakul tovább Evie-ék sorsa, és vajon tényleg odalett-e minden, amiért addig olyan keményen küzdött. 




Sarah J. Maas - Az orgyilkos pengéje és más történetek

Nyilván nem hónap a hónap Üvegtrón kötet nélkül sem, most a sorozat előzményébe tervezek fejest ugrani, ami még nagyobb betekintést enged Celaena múltjába, és öt remek történeten keresztül kalandozhatunk benne kedvenc orgyilkosunkkal. 




Alex Marwood - A sátán lányai

És végül, de nem utolsó sorban egy, már az ősidők óta a polcomon csücsülő könyvet is szeretnék elolvasni. Már az idejét sem tudom pontosan, mikor is vettem, olyan régóta várja, hogy végre belecsapjak, így hát nem váratom tovább, néha kell egy kis rettegés is. Borzongásra fel! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése