2024. február 4., vasárnap

Februári olvasmánylista

 


Eljött a február is, az utolsó téli hónap, amikor még be lehet kuckózni a meleg szobába egy bögre forró ital és egy jó könyv társaságában. A gőzölgő teám és kakaóm mellé a következő négy hétben ezeket a könyveket választottam.




Dmitry Glukhovsky - Metró

Még tavaly év végén megfogadtam, hogy idén télen elolvasom ezt a baromi vastag kötetet, ami az egész trilógiát magában foglalja, és a hónap első napján neki is estem. Eddig elvagyok vele, kíváncsian várom, hová fog majd kifutni végül a sztori. 




Samantha Young - Jamaica Lane

Samantha Young romantikus sorozatát is folytatom majd, az első két kötetet szerettem anno, remélem a harmadik is beváltja majd a hozzá fűzött reményeimet. 




Sarah J. Maas - Üvegtrón

Idén nem múlhat el egyetlen hónap sem Sarah J. Maas nélkül, most a kedvenc sorozatomba akarok belekezdeni újra, alig várom már, hogy ismét fejest ugorhassak ebbe a csodálatos fiktív világba. 




Kresley Cole - Végtelen lovag

Nem tudom, mennyire fogok tudni haladni a Metróval, de ha belefér még a februárba, szeretném folytatni Az Arkánum Krónikákat is a második résszel, nagyon kíváncsi vagyok, hogyan alakította tovább az írónő a történetet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése