2021. január 3., vasárnap

Idén akkor is elolvasom! - 2021/1

 



2020 a legtöbbünk számára nem úgy alakult, ahogy szerettük volna, így jómagam sem bánom, hogy végre magunk mögött hagytuk. Az én életemben is voltak törések, történtek változások, de az olvasás és a könyvek szeretete továbbra is megmaradt. Ebben a bejegyzésben tíz olyan kötetet gyűjtöttem össze, amit az idei év első felében mindenképp szeretnék sorra keríteni.




Sarah J. Maas - Felperzselt királyság 2.

Mi mással is kezdhettem volna 2021-et, mint a kedvenc sorozatom utolsó részének első kötetével. Jelenleg a felénél tartok, és ha befejeztem, rögtön folytatom a második könyvvel.



Julie Kagawa - Vaslovag

Tavaly kerítettem sorra a sorozat második és harmadik részét, és őszintén megmondom, nem gondoltam volna, hogy a sok klisé és a szerelmi háromszög ellenére ennyire elnyeri majd a tetszésemet. Nagyon kíváncsi vagyok, milyen végső lezárást szánt az írónő Meghan, Ash és Puck történetének.



Jessica Park - Nyugtalan vizek

Nem sűrűn olvasok romantikus regényeket, de Jessica Park azon szerzők közé tartozik, aki az írásaival mindig képes megdobogtatni a szívem. Ennyi idő után ideje végre végigkövetnem Sabin sorsának alakulását is.



Vivien Holloway - Mechanikus farkas

Nem tagadom, Winie Langton az egyik kedvenc steampunk főhősnőm, aki bármilyen nehéz helyzetből képes kivágni magát. Bár a befejező rész még hiányzik a polcomról, alig várom, hogy folytathassam a Will-lel közös kalandjaikat.



Gabriella Eld - Húsevők ketrece

Alaska és Igor párosa már az első kötetben a szívembe lopta magát, és nem is tudtam, hogy decemberben megjelenik a harmadik felvonás, ám annál nagyobb volt az örömöm, mikor megláttam a könyvesboltok polcain. Gyorsan le is csaptam rá, hogy minél hamarabb nekieshessek.



Andrzej Sapkowski - A tó úrnője

A Viharidőn kívül már csak az utolsó rész van hátra a Vaják-sagából, és kipipálom a listámról Geralt kalandjait is. Az előző két kötet számomra nem hozta a többi színvonalát, de remélem, a finálé mindenért kárpótolni fog.



Suzanne Collins - Énekesmadarak és kígyók balladája

Bizony, végre eljutok odáig, hogy sort keríthetek az Éhezők Viadala előzménykötetére, amit szintén nagyon várok már. Snow elnök nem tartozott a kedvenc karaktereim közé, de jó lesz megismerni az ő múltját is.



Josh Malerman - Malorie

Az utolsó folytatás a listámról, amit néhány hét múlva befalok. Két évtizeddel a Madarak a dobozban cselekménye után élvezet lesz visszatérni ehhez a kérdésekkel teli és borzongató világhoz.



George Orwell - 1984

Egy ideje tervezgetem az elolvasását, és nem is halogatom tovább. Az Állatfarmhoz már volt szerencsém az írótól, az a műve elég mély nyomot hagyott bennem, remélem, az 1984-gyel sem lesz másképp.



Peter Gethers - Egy macska Párizsban

Végül, de nem utolsó sorban természetesen egy állatos könyvet is becsempésztem az idei olvasmányaim közé. A regény ugyan újrakiadás, ám az előző verzióhoz még nem volt szerencsém, és persze a cuki borító is csábított. Kell ennél több?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése