2018. január 3., szerda

Decemberi szerzeményeim


Bár már lassan a harmadik nap is eltelik 2018-ból, egy kicsit még szeretnék visszatekinteni a tavalyi évre. Az elmúlt hónapban és az azt megelőző utolsó novemberi napokban ugyanis az átlagosnál jóval több könyvet sikerült beszereznem, szám szerint tízet, ezért arra gondoltam, egy rövid bejegyzésben összegyűjtöm őket. Decemberben tehát az alábbi kötetekkel gyarapodott a könyvespolcom:




Emily Bold - Amikor a szerelemnek csokoládéíze van
Cindi Madsen - Hamupipőke, menj a búsba!

November végén érkezett hozzám ez a két recenziós példány a Lettero Kiadó jóvoltából. Mindkettő romantikus regény, és eléggé viccesnek ígérkeznek, nem beszélve arról, hogy nagyon tetszik a borítójuk. A Hamupipőke, menj a búsba! még ebben a hónapban terítékre kerül nálam, azt pedig nagy valószínűséggel februárban tudom meg, milyen az, Amikor a szerelemnek csokoládéíze van.



R. Kelényi Angelika - A grófnő árnyékában

A grófnő árnyékában egy nyereményjáték keretében vándorolt hozzám, sok más finomsággal együtt Gorkie-nak, az Olvasó körút bloggerinájának köszönhetően. Majd' kiugrottam a bőrömből, amikor megtudtam, hogy megnyertem, mert nagyon régóta szemeztem már vele. Azóta el is olvastam, és nem meglepő módon imádtam. Az értékelésemet IDE kattintva tekinthetitek meg róla.



Kass Morgan - Hazatérés
J. P. Delaney - A lány a múltból

A The 100 sorozat harmadik kötetére szinte azonnal lecsaptam, amint megláttam, hogy előrendelhető. Nemrég be is faltam, hiszen imádtam az előző két részt is, de a Hazatérés vitte nálam a pálmát rendesen (ITT elolvashatjátok, miért). A lány a múltból pedig már a megjelenése óta a kívánságlistámon csücsült, így muszáj voltam őt is beszerezni. Hamarosan mindenképpen sort kerítek rá.



Sarah J. Maas - Köd és harag udvara, Viharok birodalma
Holly Black - Fekete szív

A Vörös pöttyös szeretetcsomagom által ezzel a három könyvvel lettem gazdagabb. Halálosan odavagyok Sarah J. Maasért, így amikor rendelhetővé vált a Viharok birodalma és a Köd és harag udvara, egy percet sem késlekedtem, rögtön a kosaramban landolt a két gyönyörűséges féltégla. A Fekete szívvel sajnos nem tudok mit kezdeni, mivel olvastam az Átokvetők trilógiát, de ugye ajándék lónak...



Izolde Johannsen - A birodalmi kalóz, Gránátok a becsületért

Izolde Johannsen írónő felkérésére olvastam el haditengerészeti történelmi regényét, A birodalmi kalózt, ami teljesen belopta magát a szívembe. IDE kattintva megtudhatjátok, milyen érzés volt beleveszni a történetbe, és mennyire szerettem. A folytatás, a Gránátok a becsületért sem várat sokáig magára, néhány nap múlva gőzerővel fogom belevetni magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése