2017. december 17., vasárnap

Karácsonyi nyereményjáték - Eredményhirdetés


Sziasztok!

Szombat este lezárult a második nyereményjáték a blogon, ma pedig megejtettem a sorsolást is. Öröm volt látni, hogy ennyire érdekelt Titeket Melina Marchetta könyve, összesen 58-an játszottatok a Jellicoe Roadért és az egyéb apróságokért. Köszönöm szépen a sok lájkot és feliratkozást, nagyon jól estek kedves szavaitok! 


A sorsolás ismét a "kalapból húzós" módszerrel történt, vagyis a neveket kis cetlikre írtam fel, bedobáltam őket egy dobozba, és véletlenszerűen kiválasztottam közülük egyet. A szerencsés nyertes pedig nem más lett, mint:


Dumitrán Júlia


Gratulálok, kedves Júlia! Az értesítő e-mailt már kiküldtem, amiben megtalálod a további tudnivalókat.


Még egyszer köszönöm mindenkinek a részvételt, és ezúton is kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok! Jövőre is várlak benneteket nyereményjátékokkal. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése