2017. december 18., hétfő

Év végi hajrá Book Tag


Vészesen közeleg az év vége, két hét, és 2018 bekopogtat mindenki ajtaján. A legtöbb emberhez hasonlóan ilyenkor én sem tudom, hol áll a fejem, az ünnepekre való készülődés, sürgés-forgás majdnem minden szabadidőmet kitölti, és örülhetek, ha emellett még olvasásra is marad egy-két órácskám. Javában tart tehát nálam az év végi hajrá, így most egy ilyen típusú book taget hoztam, melyre drága @Katara_Phoenix hívott ki Molyon. Ezúton is köszönöm, hogy gondoltál rám! :)


Milyen könyvet kezdtél el, amit még be kell fejezned?
Jelenleg Kass Morgan Hazatérés című könyvét olvasom, ami a The 100 sorozat harmadik kötete. Nagyon-nagyon vártam, hogy végre megjelenjen, és szinte azonnal lecsaptam rá, de sajnos már nincs sok hátra belőle. Pedig úgy olvasnám még!

Van úgynevezett őszi könyved, amivel könnyebben átlépsz az év végi időszakba?
Szeretek ősszel ebben az évszakban játszódó történetekben elmerülni, de csak ritkán olvasok újra valamit, ezért nincs olyan könyv, amit újra és újra elővennék az ünnepek felé közeledve.


Milyen új megjelenést vársz még?
Idén már semmit. Azok a regények, amikre nagyon fájt a fogam, egy ideje szerencsére (elő)rendelhetőek, így karácsonyra meg is érkeznek hozzám. Jövőre pedig árgus szemekkel lesem majd az új megjelenéseket.

Mi az a három könyv, amit idén még el szeretnél olvasni?
Mint fentebb említettem, még be kell fejeznem Kass Morgantől a Hazatérést, valamint Becca Fitzpatrick Csitt, csitt sorozatának utolsó részével, a Végjátékkal is meg kell küzdenem, továbbá vár rám a Köd és harag udvara Sarah J. Maas tollából. Csak lenne végre itt a kezeim között...


Van-e könyv, ami még esélyes az "év könyve" címre?
Már megvan az idei abszolút favoritom, ám a Köd és harag udvara talán esélyes lehet. Bár a Tüskék és rózsák udvarát szerettem, kedvenc mégsem lett, szóval kíváncsi vagyok, Sarah mit hozott ki a folytatásból.

Elkezdted-e már a jövő évi tervezést?
Naná, a januári és februári olvasmánylistám rég összeállt. Persze, még változhatnak a rajta szereplő kötetek, mert milliónyi tervem van a jövőre nézve. Remélem, a legtöbbet meg fogom tudni valósítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése