2018. május 7., hétfő

Májusi olvasmánylista


Ismét eltelt egy hónap, és beköszöntött egy másik, nevezetesen a május, ami egyből forróságot hozott magával. Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én nem igazán bírom a nagy meleget, ezért amikor csak tehetem, behúzódok az árnyékba egy-egy könyvvel a kezemben. A következő négy hétben az alábbi kötetekkel próbálom majd felfrissíteni magam:




Gregus Gábor - Újabb elmezavar

Elsőként egy folytatásba ugrottam fejest, mivel az Elmezavar trilógia első részét, a Pillanatnyi elmezavart eléggé megszerettem. Kíváncsi vagyok, hogy a szerző, Gregus Gábor milyen új kalandokat vetett ezúttal papírra, és milyen váratlan helyzetekkel kell a történet főhősének, Dománnak megküzdenie. Szerintem ez a regény sem fog csalódást okozni.



Marie Lu - Az ifjú kiválasztottak

Marie Lu legújabb könyve még csak egy hónapja jelent meg, de legalább fél éve vártam már, hogy végre a kezembe kaphassam. Megint egy disztópiával állunk szemben, aminek kifejezetten örülök, mert a Legenda nagy kedvencem az írónőtől, ezzel bizonyította be számomra, hogy ebben a műfajban kiemelkedőt tud alkotni. Remélem, ennek a kötetnek a végén is csak pozitív dolgokat tudok majd elmondani róla. 



V. E. Schwab - Viszály

Néhány hete fejeztem be V. E. Schwab Gyülekező árnyak című regényét, amivel teljesen lenyűgözött, így természetesen kíváncsi lettem a nemrég megjelent, felnőtteknek szóló fantasyjére is, melynek fülszövege hihetetlen izgalmakat ígér. Két jó barát, akik idővel halálos ellenségekké válnak, különleges szuperképességek, adrenalin, bosszú... Kell ennél több?



M. J. Arlidge - Üsd, vágd

Üsd, vágd, nem apád, avagy a vagány felügyelőnő újra nyomoz. Imádtam a Helen Grace sorozat első részét, az Ecc, peccet, mert egyszerűen zseniális, és végig a hideg futkosott tőle a hátamon. Hatalmas kedvenc lett, és a második könyvhöz is nagy reményeket fűzök. Bízom benne, hogy M. J. Arlidge -nek most is sikerül megborzongatnia és elkápráztatnia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése