2017. június 30., péntek

A-tól Z-ig Book Tag



Mivel még nem volt book tag az oldalon, úgy gondoltam, ideje lenne hozni egyet. Niitaa blogján találtam múlt hónapban az A-tól Z-ig könyves felmérést, amit én is kitöltöttem, hogy egy kicsit jobban megismerjétek az olvasási szokásaimat. Lássuk hát! :) 


Author you’ve read the most books from (Író, akitől a legtöbbet olvastad):
Jeff Kinney Egy ropi naplója sorozatának eddig kilenc részét olvastam, így tőle van a legtöbb könyv az olvasmánylistámon.

Best sequel ever (Legjobb folytatás valaha):
Azt hiszem, ezt a megtisztelő címet A Fennmaradottak krónikái második részének adnám. Az első rész, Az árulás csókja még nem lett kedvenc, de Az árulás szívében teljesen beleszerettem a Mary E. Pearson által alkotott világba. 
Currently reading (Mit olvasol jelenleg?):
Becca Fitzpatrick - Crescendo. Már nincs sok belőle hátra.

Drink of choice while reading (Milyen italt választasz olvasáshoz?):
Általában teát, mert nem szoktam kávét inni, esetleg néha cappuccinót. Nyáron hébe-hóba lecsúszik egy kis alkoholmentes, gyümölcsös sör is, télen pedig legtöbbször forró csokit választok.

E-reader or physical book? (E-könyv vagy papír alapú könyv?):
Sokkal inkább papír, mint e-könyv. Bár az utóbbit sem vetem meg, és mindkét típusnak megvannak a maga előnyei és hátrányai, a technika szerintem sosem fogja pótolni a nyomtatott papírt.

Fictional character you probably would have actually dated in high school (Egy karakter, akivel randiztál volna a középiskolában):
Daemon Black. Ki más? :D

Glad you gave this book a chance (Könyv, aminek örülsz, hogy adtál egy esélyt):
Kody Keplinger: The DUFF - A pótkerék. Először nem igazán fogott meg, de örülök, hogy végül a kezembe vettem. Nagyon pozitívan csalódtam benne.

Hidden gem book (Rejtett gyöngyszem):
Melina Marchettától a Jellicoe Road. Nemrég fejeztem be, és még elevenen él bennem a történet, de úgy érzem, sosem fogom elfelejteni. Gyönyörű és tragikus, nagy kedvencem lett. 
Important moment in your reading life (Egy fontos pillanat a könyves életedben):
Amikor több, mint három évvel ezelőtt regisztráltam a moly.hu-ra. Annyira a mindennapjaim részévé vált már, hogy nem is tudom, mi lenne velem nélküle.

Just finished (Most fejezted be):
Alex Flinn - Csók, pont jókor. Sajnos nem varázsolt el annyira, mint szerettem volna.

Kinds of books you won’t read (Könyvtípusok, amiket nem fogsz olvasni):
Na, szerintem ilyen nem lesz. Mindenevő vagyok, igyekszem mindig új műfajokat kipróbálni, és változatosan olvasni.

Longest book you’ve read (Leghosszabb könyv, amit olvastál):
Sarah J. Maastól az Árnyak királynője, a maga 816 oldalával. 

Major book hangover because of (Legnagyobb „másnaposságot” okozó könyv):
Az egész Éhezők Viadala trilógia. Öt évvel ezelőtt egymás után daráltam le mindhárom részt, és amikor befejeztem A kiválasztottat, napokig magam alatt voltam, amiért véget ért a sorozat.

Number of bookcases you own (Könyvespolcaid száma):
Nincs rendes könyvespolcom, a házban összevissza találhatók polcok, amiken könyveket tárolok. Ha ezeket számolom, akkor öt ilyen van, mind zsúfolásig megpakolva.

One book you have read multiple times (Egy könyv, amit többször elolvastál):
Lassie hazatér. Minimum négyszer olvastam. Örök kedvenc.

Preferred Place To Read (Kedvelt hely olvasáshoz):
Nincs egy kimondott hely, ahol szeretek olvasni. Ha jó az idő, inkább kint, a természetben lapozgatom a könyveket (mindegy, hol), esősebb napokon pedig inkább a fotelemet választom a szobában.

Quote that inspires you/gives you all the feels from a book you’ve read (Idézet, ami inspirál/mindenféle érzéseket ad át neked egy könyvből, amit olvastál): 
Nekem két ilyen idézet van:
"Mindenre van megoldás, csak meg kell találni." (Kami Garcia - Törhetetlen)
"Mindenki úgy marad életben, ahogy tud." (Sarah J. Maas - Üvegtrón)

Reading regret (Könyv, amit megbántál, hogy olvastad):
Molly McAdams - Kétesélyes szerelem. Bár az túlzás, hogy olvastam, ugyanis a harmadánál feladtam. Azóta sem hevertem ki...

Series you started and need to finish (all books are out in series) (Sorozatok, amiből minden rész megjelent, elkezdted és be kell fejezned):
Becca Fitzpatrick - Csitt, csitt
Jennifer L. Armentrout - Luxen

Three of your all-time favorite books (Három legnagyobb kedvenced):
Susan Ee - Angelfall
Sarah J. Maas - Üvegtrón
Jennifer A. Nielsen - A hamis herceg

Unapologetic fangirl for (Egy könyv, amiért menthetetlenül Fangirl módra rajongsz):
E. Lockhart - A hazudósok. Örökké. 

Very excited for this release more than all the others (Új megjelenés, amit legjobban vársz):
Öt ilyen is van, mind vörös pöttyös: Sarah J. Maas - Empire Of Storms és A Court Of Mist And Fury; Amie Kaufman & Meagan Spooner - This Shattered World; Marie Rutkoski - The Winner's Crime; Marie Lu - The Young Elites.

Worst bookish habit (Legrosszabb könyves szokásod):
Mindig minden könyvemnek a helyén kell lennie, a polcokon is meghatározott sorrendben vannak.

X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book (X jelöli a helyet: Keresd meg a polcodon a 27. könyvet bal felülről kezdve)
A nagyobbik polcomon Samantha Shannontól A Mímes Rend. 


Your latest book purchase (Legutolsó könyvvásárlásod):
Melina Marchetta - Jellicoe Road és Swati Avasthi - Ököl/jog.

Zzz snatcher book (last book that kept you up WAY late) (Legutóbbi könyv, amit késő estig olvastál):
Nem igazán vagyok éjjeli bagoly, de Josh Malermantól a Madarak a dobozbant elég sokáig olvastam esténként. Csak utána nem nagyon mertem elaludni. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése