2018. november 3., szombat

Novemberi olvasmánylista


Ismét eltelt egy hónap, hogy átadja a helyét egy újnak, nevezetesen a novembernek. Az utóbbi hetekben sajnos nem úgy haladtam a tervezett olvasmányaimmal, mint szerettem volna, egyrészt a rendelkezésemre álló kevés szabadidő miatt, másrészt pedig egy kisebb olvasási válságot is elszenvedtem a Rengeteg kapcsán, amivel csak nagyon nehezen meneteltem előre. Épp ezért a még október végére belőtt Papírvárosokat sem sikerült sorra kerítenem, de ami késik, nem múlik, így ebben a hónapban John Green könyvével fogok indítani, valamint egy kis történelem is becsúszik majd a három romantikus kötet közé.




Izolde Johannsen - Megölni a királyt

Nagyon vártam már Izolde Johannsen új regényét, ami ezúttal az egyik kedvenc történelmi témám, az amerikai függetlenségi háború idejére repíti vissza az olvasót. Imádom az írónő stílusát, mert olyan hitelesen adja vissza a különböző korok eseményeit, amire csak kevés szerző képes. Száz százalékig biztos vagyok benne, hogy ez a műve sem fog csalódást okozni.



Colleen Hoover - Egy nap talán

Rettegve és félve vallom be, hogy sosem olvastam még Colleen Hoovertől. Tudom, rengetegen szeretitek az írásait, és rég szemezek már jómagam is a munkásságával, így év elején eldöntöttem, hogy idén mindenképp muszáj megismerkednem a hölgyeménnyel. Az Egy nap talánra esett a választásom, kíváncsian várom, milyen reakciókat csikar majd ki belőlem.



Jessica Sorensen - Callie, Kayden és a véletlen

Szintén egy romantikus, amivel elég régóta szemezek, minimum két éve szerepel a várólistámon. Valami mindig közbejött, ami miatt eltoltam az olvasását, érkeztek újabb kötetek, melyek elsőbbséget élveztek Jessica Sorensen könyvénél, ezért folyamatosan csúsztattam, de hamarosan végre szorosabb ismeretséget kötök ezzel a két fiatallal is.



Leylah Attar - Papírhattyú

Nem szoktam egyszerre ilyen töményen, nagy mennyiségben halmozni a szerelem körül forgó regényeket, de a Papírhattyú is egy ilyen alkotás. Fülszövegét tekintve jóval keményebb dió az előző kettőnél, de bízom benne, hogy meg tudok birkózni vele. Leylah Attar igencsak fel fogja adni a leckét ezzel a felkavaró történettel, előre érzem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése