2017. július 3., hétfő

Júliusi olvasmánylista



Nem tudom, ki hogy van vele, de én szeretem mindig előre megtervezni, hogy miket fogok olvasni. Minden hónapra összeállítom a magam kis olvasmánylistáját, amin általában öt-hat könyv szerepel, ennyivel meg tudok birkózni négy hét alatt. Most azokat a könyveket szedtem csokorba, amiket júliusban szeretnék elolvasni, a borítókra kattintva pedig megtekinthetitek az adott kötet molyos adatlapját, hátha valamelyikük a Ti érdeklődéseteket is felkelti. :) 




Michael Grant - Téboly

Michael Grant regényével kezdtem a hónapot, jelenleg a felénél tartok, eddig egészen érdekes. Az író neve nem ismeretlen számomra, korábban már olvastam tőle a Köddé váltakat, amit imádtam, ezért szavaztam bizalmat a Tébolynak is. Remélem, beváltja a hozzá fűzött reményeimet. 




Jennifer L. Armentrout - Eredet

Daemon Blacket szerintem nem kell bemutatnom senkinek, de ha mégis, az Eredet Jennifer L. Armentrout nagy sikerű Luxen sorozatának negyedik része. Az Opált június elején fejeztem be, és akkora függővége volt, hogy nem halogathatom tovább a folytatást. 




Stephen King - A Búra alatt

Három évvel ezelőtt olvastam először a horrorok királyától, méghozzá a Carrie-t, ami a végére az egyik kedvencemmé nőtte ki magát. A Búra alatt azóta van tervbe véve nálam, mióta láttam a belőle készült sorozatot, de eddig mindig csak tologattam, mert elég vaskos kötet (két részből áll, és több, mint 1500 oldal), ezért ideje végre kézbe vennem az első részt. 




Kody Keplinger - A hazugságháló

Egy könnyedebb könyvnek is szorítottam helyet a júliusi olvasmányok között. A történet a The DUFF világában játszódik, amit anno nagyon szerettem, és - bár itt mások a főszereplők - jó lesz ismét kicsit visszatérni ide. 




Manon Fargetton - A lista

Manon Fargetton listája az enyémre is felkerült, mert sok jót hallottam róla. Már a megjelenésekor szemeztem vele, áprilisban pedig be is szereztem, azóta várja, hogy leemeljem a polcról. Nagyon kíváncsi vagyok rá. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése