2024. május 9., csütörtök

Májusi olvasmánylista

 


Eljött egy újabb hónap, a szép, napos május is, így hoztam egy új olvasmánylistát.




Murakami Haruki - Miről beszélek, amikor futásról beszélek?

Ez a hónap sajnos nem úgy alakult eddig, ahogyan szerettem volna, ez meglátszik az olvasmányaim hosszúságán is. Nem igazán tudtam eldönteni, melyik könyvhöz nyúljak először az első héten, így maradtam ennél az apróságnál, ami meglepően kellemes csalódásnak bizonyult. Nem olvastam még eddig semmit az írótól, de nagyon tetszett a stílusa, valamint a futásról és az életről alkotott véleménye, ezért a jövőben mindenképpen szeretnék tenni egy próbát valamelyik regényével is. 




Krúdy Gyula - Ady Endre éjszakái

Még egy csöppség, amit szintén poket könyvként fogok elolvasni, most ehhez is kedvet kaptam, néha nem árt kimozdulni a komfortzónánkból. 




Maggie Stiefvater - Kék liliom

Nem hagyhatom pártában a Hollófiúkat sem, visszatérek a Róka utca 300. szám alá és Cabeswaterbe is. Az utolsó előtti kötet még több titkot rejteget, mint a másik kettő együttvéve. 




Sarah J. Maas - A tűz örököse

Most is nagyon unalmas leszek, de ebben a hónapban sem fogok lemondani a Sarah J. Maas adagomról, hiszen Celaenából sosem elég. A harmadik kötet következik, szépen lassan haladok ezzel a sorozattal is. 




Kresley Cole - Szólít a sötét

És végül, de persze nem utolsó sorban tervezem a legújabb Arkánum Krónikák rész elolvasását is. Az előző kötet megdöbbentő befejezése után már tűkön ülök, hogy végre kézbe vegyem ezt a részt is, alig várom, hogy az írónő újra összefuttassa a szálakat, és Evie rájöjjön az igazságra. Az idei év legjobb sorozata számomra, ami mindig ki tud húzni a gödörből, és ahol nem zavar a szerelmi háromszög sem. Még hátravan egy kötet, de máris szomorú vagyok, hogy nemsokára hátra kell hagyjam ezt a fantasztikus világot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése