2024. április 30., kedd

Tavaszi Book Tag

 


Egy ideje már nézegettem a különböző book tageket, hogy melyiket lenne kedvem kitölteni, és mindenképp egy tavasziasat szerettem volna választani az évszak miatt, így találtam rá a Prológus blog tagjére. Fogadjátok szeretettel.




Tavasz: Egy könyv, amiről ez az évszak jut eszedbe

Már nem emlékszem pontosan, mely évszakban játszódott a történet, de maga a borító elég tavaszias, és akárhányszor ránézek az élénk színekre és az édes kiscicára, egyből jobb kedvre derülök. Aranyos és megható történet az előző résszel együtt, csakis ajánlani tudom minden macskarajongónak. 




Szellő: Egy könyv, amely olyan könnyed, mint egy tavaszi szellő

Szintén egy olyan könyv, amit nem mostanában olvastam, de egy habkönnyű romantikus sztori, akár tavasszal, akár nyáron is tökéletes olvasmány, ami az olvasó szívébe is lop egy kis napfényt. 




Napsugár: Egy történet/szereplő, ami/aki eszedbe jutva megmelengeti a szívedet

Egy újabb macskás kötet, de nagyon szeretem az állatos regényeket, főleg ha igaz történeten alapulnak. Nala és Dean kapcsolata pedig minden egyes alkalommal megmelengeti a szívemet, akárhányszor látom őket Instagramon. 




Ibolya: Egy lila színű borító

Még mindig a kedvenc könyvborítóm, a polcom legszebb éke. Imádom, gyönyörűséges. 




Rügy/hajtás: Egy könyv, ami annyira kezdetleges, hogy szíved szerint visszaküldenéd az írónak, hogy ezen még dolgozzon picit

Nemrég olvastam, de máris kiérdemelte nálam az idei év legrosszabb könyve díját. Az elképzelés nem rossz, sajnos a megvalósítás már egyáltalán nem sikerült, a kezdetlegesnél jobb szóval tényleg nem tudom illetni. 




Virágok: Egy kedvenc virágos borító

Bár a történet maga nem a kedvencem, a borító igazán szemet gyönyörködtető, csakis emiatt tartottam még meg. A legszebb virágos borító, amit eddig láttam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése