2018. július 31., kedd

Könyves udvarlás Book Tag


Viki barátnőm még valamikor az őskorban hívott ki erre a tagre, amit most végre volt időm kitölteni. Ezúton is köszönöm a kihívást! :)




Első fázis - Kezdeti vonzalom -> Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg:

Benyák Zoltán - Az utolsó emberig

Azonnal elvarázsolt a szépséges, filmszerű külső, amint megpillantottam a regényt. A megjelenése után nem sokkal be is szereztem, és befaltam, de továbbra is szívesen nézegetem.




Második fázis - Első benyomás -> Egy könyv, amit a fülszövege miatt vettél meg:

Andrew Mayne - A naturalista

Amikor először elolvastam a fülszövegét, tudtam, hogy meg kell kaparintanom. Ez alapján hihetetlenül érdekesnek és izgalmasnak ígérkezett a történet, és szerencsére nem csalódtam benne.




Harmadik fázis - Flört -> Egy könyv, ami jól van megírva:

Jennie Melamed - Lányok csöndje

Sokkoló és felkavaró a témája, mégsem tudtam egy percre sem letenni. Remekül megírt kötet, ami amellett, hogy komoly témákat boncolgat, nagyszerű kikapcsolódást is nyújt.




Negyedik fázis - Első randi -> Egy könyv, ami sorozat része, és annyira tetszett, hogy azonnal akartad a folytatásokat:

Lana Millan - Raziel

Az írónő már dolgozik a következő részen, szóval Razielt ide sorolnám. Imádtam, annyira magával ragadott, hogy a brutális függővége miatt azonnal kaptam volna a folytatásért, ami remélem, minél hamarabb érkezik.




Ötödik fázis - Késő esti telefonbeszélgetések -> Egy könyv, ami miatt egész éjjel fennmaradtál:

Sarah J. Maas - Éjkorona

Ritkán szoktam egy könyv miatt sokáig fennmaradni, akármennyire is leköt, de az Éjkorona kedvéért kivételt tettem. Egyszerűen muszáj volt tudnom, hogyan alakul a vége, és ez a kíváncsiság az ötödik részen túl sem kopott meg.




Hatodik fázis - Mindig te jársz a fejemben -> Egy könyv, amire sokat gondolsz/gondoltál:

Jo Nesbø - Macbeth

Az eredeti tragédiához nem volt szerencsém, de nemrég a kezembe került a norvég krimiisten műve, ami teljesen beszippantott. Azóta is számtalanszor eszembe jut Macbeth története, sosem fogom elfelejteni.




Hetedik fázis - Testi kontaktus -> Egy könyv, ami olyan érzéseket kelt benned, amik tetszenek:

V. E. Schwab - Viszály

V. E. Schwab a regényeivel olyan érzéseket képes előcsalogatni belőlem, amelyekről azt sem tudtam, hogy léteznek. Hüledezek, leesik az állam, pokolian gyűlölöm vagy rajongva szeretem valamennyi karakterét. 




Nyolcadik fázis - Találkozás a szülőkkel -> Egy könyv, amit ajánlanál a barátaidnak és a családodnak:

James Bowen - Bob, az utcamacska

Nem csak a macskák iránti rajongásom miatt, ebben a könyvben sokkal több van. Igaz történet barátságról, megváltásról, reményről és a démonjaink leküzdéséről egy vörös szeretetgombóc társaságában.




Kilencedik fázis - Gondolkodás a jövőn -> Egy könyv vagy könyvsorozat, amit a jövőben újra szeretnél olvasni legalább egyszer:

Jennifer A. Nielsen - Hatalom-trilógia

Tavaly óta tervezem újraolvasni az egyik kedvenc trilógiámat, és úgy néz ki, ez sajnos idén sem fog megvalósulni. Jövőre viszont mindenképpen szakítok rá időt, mert egyszer nem volt elég átélni kedvenc hercegem átveréseit. 




Tizedik fázis - Szeretet megosztás -> Kinek küldöd tovább a taget?
Mindenkinek, aki szeretné kitölteni. :)

2 megjegyzés: