2024. március 8., péntek

Márciusi olvasmánylista

 


Végre itt a tavasz és ezzel együtt a kellemes, napos idő is, a téli bekuckózós időszak után újra olvashatunk kint a természetben. Ennek örömére ebben a hónapban hét könyvet tervezek elolvasni, ezeket a köteteket tervezem a következő napokban levenni a polcomról.




Lauren Beukes - Zoo City

Kicsit csalok, mert ezt a könyvet már elolvastam, ezzel indítottam a márciust, és hiába volt gyönyörű idő, sajnos nem hozta meg a kedvemet hozzá. Nem tetszett, pedig bíztam benne, hogy nem így lesz, ez persze nem vette el a kedvemet a többi olvasnivalótól. 




Clélie Avit - Itt vagyok

Aztán kézbe vettem ezt a vékony kis regényt, amiről a borítója és a fülszövege alapján nem gondoltam volna, hogy ennyire fogom szeretni, de mindössze két nap alatt be is faltam. Egy igazi kis gyöngyszem volt, mindenkinek csak ajánlani tudom, aki egy nem mindennapi love storyról szeretne olvasni. 




Jane Rogers - Jessie Lamb testamentuma

Per pillanat a bejegyzés születésekor az aktuális olvasmányom, évekkel ezelőtt már szemeztem ezzel a kötettel, és most van is lehetőségem elolvasni, így belecsaptam. Eddig érdekes a történet, miszerint egy rejtélyes vírus tizedeli a terhes nőket világszerte, kíváncsian várom a végét. 




Maggie Stiefvater - Álomrablók

Folytatom a januárban elkezdett Hollófiúk sorozatot is, ezúttal Ronan és a képessége kerülnek inkább előtérbe, új ellenfelekkel és kihívásokkal egyetemben. Alig várom, hogy újra belemerülhessek ebbe a különleges történetbe. 




Kresley Cole - A tél halottai

A Végtelen lovag után még inkább felcsigázva vágok majd bele a harmadik részbe, hiszen nem kicsit kavarta fel az állóvizet az előző kötetben Evie és a Halál kapcsolata. Már nem kell sokat várnom, hogy visszatérhessek hozzájuk, és folytathassam ezt a brutális, mégis izgalmas játékot. 




Sarah J. Maas - Éjkorona

Természetesen nem maradhatok most sem Sarah J. Maas nélkül, az Éjkorona következik, amiben végre beindulnak az események és kiderül néhány titok Celaena származásával kapcsolatban. Erilea, jövök! 




E. Lockhart - A hazudósok családja

Régóta halogatom már az egyik kedvenc könyvem folytatásának (vagyis inkább előzményének) elolvasását, pedig itt sem egy hosszú kötetről beszélünk. Kicsit tartok tőle, milyen lesz, hogy nem fog túl sokat hozzáadni a már ismert karakterekhez és helyszínekhez, de végre nem halogatom tovább, hónap végén fejest ugrok még egyszer a hazudósok világába is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése